onsdag 14 december 2011

Bästa starten!

Okej, ni som har kommenterat hittills verkar tycka att mobilbilder funkar! Och det kommer det bli oavsett då det visade sig gå att synka telefonen med Flickr. Då slipper jag hålla på med kamerasladdar om jag inte vill!

Världens bästa frukost just nu, eftersom jag är en extrem periodare, är turkisk yoghurt eller kesella med värmda bär (blåbär och hallon!) och en näve nötter. Bra fetter och protein, yes! Kaffe med mjölk till och så ett glas vatten som fylls på allt eftersom. Ni kommer väl ihåg att dricka ordentligt med vatten? Själv mår jag superbra av att dricka mycket vatten, huvudvärk och trötthet kan jag bota med vatten och känslan av uttorkning när man har glömt dricka vatten på en halv dag är hemsk. Hur mycket vatten dricker ni?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar