tisdag 27 december 2011

Hotellhäng och kokos

Åh, jag tror inte ni förstår hur mycket jag älskar att bo på hotell. Förutom hela semestergrejen tror jag att tjusningen ligger i detta: Det finns ingenting att göra. Mellan alla man ska träffa och allt man ska göra, när man väl är på hotellrummet (någon timme, en hel kväll, whatever) finns ingenting som måste göras. Ingen disk, inget jobb, inget borde-sortera-den-där-lådan. Det är 100 procent såsande som gäller. Jag älskar att såsa runt! Värsta lyxen är vad det är. IMG_1789
Nu ska jag ta en varm dusch, vira in mig i en varm hotellhandduk och lägga mig i en renbäddad hotellsäng! Dessutom blir det premiär för ännu en julklapp, body butter med doft av kokos. Min kärlek till kokos har jag givetvis ärvt från min mamma som jag även fick kokosklappen av. Mmm...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar