söndag 25 december 2011

Snabb rapport: Min julafton

Shit, vad den här dagen har gått fort! I dag firade vi med A's släkt, i morgon firar vi med min. Vilket är perfekt med tanke på att vi firar två jular hemma hos mig (svensk och engelsk!). Trots att jag åt hyfsat normala mängder mat och inte frossade jättemycket i julgodis känner jag mig helt övermätt och trött. 12 timmars sittande gör inte under för kroppen alltså... IMG_1709
Den obligatoriska jultallriken! Grönkålen var fantastisk! Mmm... Bild 2011-12-25 kl. 01.08 #3 Bild 2011-12-25 kl. 01.12 #4
Jag körde på röd klänning och maffigt halsband. Nu har jag och A precis bytt julklappar här på hotellet, en mysig avslutning på dagen. Nu: Ladda för morgondagen. Kalkon, hallå! God jul!

2 kommentarer:

  1. Röd klänning, I like it! God Jul finingar! /Charlotte

    SvaraRadera
  2. Kul! What presents did you give and gets? Happy new years

    Åsa

    SvaraRadera