onsdag 7 december 2011

Någon som vill bleka tänderna?

Tänkte kolla med er först. Jag har ett presentkort på en tandblekning med metoden Brilliant Smile som är en av de bästa metoderna på marknaden. Jag har själv gjort behandlingen och blev jättenöjd med resultatet, nu undrar jag om någon av er vill bleka tänderna till ett billigare pris? Behandlingen utförs på salongen Corinne & Friends (Sturegallerian i Stockholm) och tar drygt en timme. Denna behandling kostar vanligtvis 3900 kronor (hos C&F, hos vissa andra kostar den 5000 kronor) men det här presentkortet ger dig samma behandling för 2100 kronor. Du sparar alltså 1800 spänn. IMG_1657
Om du är intresserad, mejla mig på daniellesblogg@gmail.com. Du kan läsa mer om Brilliant Smile-metoden här. Presentkortet räcker till och med den 28 september 2012.

2 kommentarer:

  1. Varför fick du det till billigare pris?

    SvaraRadera
  2. Anonym: När jag och en vän skulle bleka tänderna fanns ett erbjudande om att köpa tre tandblekningar till ett rabatterat pris. Eftersom tre blekningar á 2100 kronor blev billigare än två till ordinarie pris köpte jag två blekningar istället för en och tänkte att jag skulle sälja den vidare.

    SvaraRadera