lördag 31 december 2011

Gott nytt år!

Ingen årskrönika eller sammanfattning hinns med här - men jag kan konstatera att jag firar in det nya året som en helt annan människa! Både till det yttre och inre. Förra året vid tolvslaget var jag nervös - tre dagar senare hade jag min första PT-timme. Jag minns att jag tänkte "om ett år, tänk om jag faktiskt har klarat det då". Jag är så stolt över min vilja och min kropp som har hängt med och skött sig bra under det här året. Och så har det ju hänt en massa andra bra saker detta år också! Det tackar jag för.

I kväll firar jag i paljettklänning med bästa killen (hembakad pizza och champagne - hallå!) innan vi möter upp ett gäng vänner till tolvslaget. Hoppas ni får en kul kväll och se till att äta något extra gott till frukost i morgon! På måndag kör vi 2012 på riktigt!
Bild 2011-12-31 kl. 20.37 Bild 2011-12-31 kl. 20.38 #8

1 kommentar: