torsdag 29 december 2011

Mango och popcorn

För någon timme sedan laddade vi upp här hemma med färsk mango, popcorn och choklad för att se det efterlängtade julavsnittet av Downton Abbey. Ett superlångt avsnitt dessutom, som tydligen krävde en liten paus. Min kille är hungrig igen. Han står i köket och brer smörgåsar just i detta nu. Någon annan därute vars kille måste ta matpauser i tv-serier?
I morgon tänkte jag släpa min lata julkropp till gymmet. Nu har jag inte tränat gym på sex dagar och det kryper i kroppen. Dags att toppa nyårsformen! Hur gör ni på julen, blir det träning eller soffan?

1 kommentar:

  1. Haha ja det är samma här. Smörgåspauser känns igen ;)

    Här har det faktiskt gått bra med träningen under julen, vilade 24-25e bara. Men det beror nog en hel del på att jag har varit här hemma l Uppsala mest hela julen :)
    Då blir det ju enklare att hitta träningstid.

    SvaraRadera