söndag 25 september 2011

Alltid i min väska

Ni ska veta att jag ganska motvilligt tipsar er om detta. Egentligen spyr jag på den här produkten och speciellt namnet. FemmeSnack. Ni hör ju själva, en lågkalori- och lågkolhydratbar är tydligen en tjejgrej. Skit i det faktum att det faktiskt finns fler män som skulle behöva gå ner ett par kilon. Nog om det, innan jag blir helt feministisk här.

De är faktiskt goda, de här tjejbarerna, och bra att ha i väskan. Ibland hamnar man ju i kluriga situationer där lunch eller frukost är lite svårt att få till på ett bra sätt. Då löser jag problemet med en bar. Dessa är 171 kalorier styck med 10 gram protein. Visserligen innehåller de 14 gram kolhydrater också men jag har lyckats få dem att funka med min kost. Det beror ju på vad man äter resten av dagen. Bild 2011-09-25 kl. 18.17 #3Över till något helt annat, jag har äntligen omfamnat hösten och längtar efter att kunna dra på mig mössa och ta fram mina läppglans med smak av jul. Dessutom har jag börjat med mina sedvanliga mörka naglar. Gillar det mycket. I dag har jag ett mörkgrönt lack i färgen Dream Beyond från MACs julkollektion förra året. Jag bar faktiskt detta nagellack på julafton förra året... Superfint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar