fredag 9 september 2011

Fredagsuppdatering från ett skrivbord

Det här har hänt på den senaste veckan.

- Jag är helt inne på tv-serier. Jag riktigt njuter av Robinson på fyran trots att jag totalt hade tröttnat förra året. Plöjer gärna ett avsnitt sent på natten innan jag ska somna.

- För att varva ner ha jag börjat gå på längre kvällspromenader. Jag älskar höstnätter för de är krispiga, tysta och mörka utan att vara jobbigt kalla.

- Jag smider planer för min nya kost som jag ska börja med när jag nått mitt mål. Funderar över hur jag vill äta både för hälsan, själen och världen. Återkommer till detta.

- När det gäller pengar försöker jag hålla tillbaka. Det är lätt att pengarna bara rinner iväg på restauranger, luncher och take away-kaffe. Nu vill jag börja investera, i både saker och framtid.

- Det är bara 9 september men jag känner att det kommer bli en grym höst redan. En av mina bästa vänner bestämde sig till slut för att inte flytta från Stockholm vilket såklart plussar på peppkänslan.

1 kommentar:

  1. Johanna (bubblefärg: grön)9 september 2011 kl. 15:55

    Jag peppar Stockholm och dig grymt mycket! Liksom sommaren kommer den här hösten bli galet rolig.

    SvaraRadera