onsdag 21 september 2011

Fyra dagar i rad

Här har ni mig, slut och rufsig (med ett lätt ansträngt leende, orkar inte ta en till bild) efter ett pass med PT-Philip. I dag körde vi ett 45 x 3 pass och det var som vanligt typ mördande jobbigt. Inga konstigheter när man tränar med honom. Jag tror faktiskt inte jag har studsat ut från gymmet en enda gång utan att vara helt slut. Men det funkar ju så jag klagar inte. Att träna med Philip har verkligen gett mig bra disciplin, jag ser liksom längre inget syfte med att träna om svetten inte (bokstavligen) rinner ner för hela ansiktet och musklerna värker. Att mesträna blir bara slöseri med tid nu, go big or go home! Bild 2011-09-21 kl. 13.02 #4 Nu har jag tränat fyra dagar i rad så vilodagen i morgon är välbehövd! Två vilodagar i veckan är helt perfekt för mig nu känner jag, min kropp känns stark och jag har nästan jobbigt mycket energi. Tänk på att trappa upp träningsintensiteten allt eftersom - jag hade aldrig kunnat träna fem dagar i veckan i början men nu känns det helt rätt! Äntligen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar