lördag 10 september 2011

Veckans bästa dag

Godmorgon lördag! Veckans bästa dag är här! Eftersom jag oftast passar på att jobba undan lite på söndagar inför kommande veckan är lördag veckans enda, sanna lediga dag och då passar jag alltid på att njuta till max och ta lång sovmorgon. Min drömlördag ser alltid ut på samma sätt. Mysig frukost i soffan hemma, en sväng på stan för shopping (fönster eller riktig spelar mindre roll), kaffe på stan och en lång promenad med hunden. På kvällen älskar jag att koppla av med bio, en restaurangmiddag på ett riktigt bra ställe eller en sen natt där allt kan hända. Och ungefär så kommer också denna dag se ut!

För er som sitter och tänker på vad ni ska laga till middag, håll ut! Ett schemalagt inlägg med min supergoda fredagsmiddag kommer senare i dag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar