lördag 24 september 2011

En dag i Barkaby

Puh! Jag är HELT slut efter en hel dag på Barkaby Outlet. Tillbringade väl totalt tre timmar i provrum... Till slut börjar plaggen mixa ihop sig med varandra. Förutom den vanliga storleksproblematiken (allt finns i 32 och 44 typ) som alltid infinner sig på sådana här ställen var det svåraste att lyckas behärska sig... Så mycket fint! IMG_0735 Det blev några godbitar från Acne, Hope och Filippa K. Hur mycket man än spenderar på en outlet känner man alltid sig som en vinnare eftersom allt är nedsatt. Den stora faran, kallar jag det. Bild 2011-09-24 kl. 19.30 #3 Nu blir det en kaffe någonstans i kvarteret med min man. Sedan kör vi hemmamiddag, att få hänga med honom ett helt dygn non-stop är en sann lyx för mig. Han är verkligen den roligaste, mest intressanta människan jag känner. Som jag och min kompis J pratade om häromdagen - det ska räcka med en parkbänk. Hoppas er kväll blir fantastisk vänner, så hörs vi senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar