torsdag 1 september 2011

Tonfisksallad och en förkylning (kanske)

Yes, middag och film blev det. Mer specifikt cajungrillad tonfisk med stekta grönsaker och Hot Chick. IMG_0405
Mer än så orkade jag inte i kväll. Jag känner mig riktigt dåsig och snuvig just nu och jag hoppas att det är något jag kan sova bort med tanke på att jag har planerat en hel dag på Formex-mässan i morgon och sedan träning med två tjejkompisar. Det vill jag inte missa! Dessutom har jag inte varit förkyld mer än två dagar det här året och jag hade hoppats att det skulle fortsätta så... Godnatt lovelys!

1 kommentar:

  1. Har precis hittat till din blogg, via Philips, kul och inspirerande läsning!
    Hur gör du den där tonfisken? Ser sjukt läckert ut!
    Kram på dig och bra jobbat!!
    //Nettan
    www.hem3vligt.se

    SvaraRadera