onsdag 7 september 2011

Recension: Stila Beach Girl Palette

De där paletterna från Stila som jag klickade hem häromveckan, ja de visade sig faktiskt vara en riktig hit. Det är absolut inte de bästa ögonskuggorna jag har testat men om man tänker på priset är de faktiskt övergrymma. Jag ska vara ärlig, jag klickade mest hem dem för att förpackningarna var så söta (jag är en sucker för sådant) och det faktum att de inte lämnade ett hål i plånboken. IMG_0492 Jag beställde hem Haute in the Hamptons och Living the life in Laguna. Varje palett kommer med fyra ögonskuggor och två rouge. Förpackningen är som en liten bok, supertunn och tar därför inte särskilt mycket plats varken hemma eller i väskan. IMG_0493 Min favorit är nog Living life in Laguna, den högra, mest för att färgerna passar mig bättre. Framförallt gillar jag rougen som är diskreta och mest ger en lätt glow. Skuggorna sitter hela dagen och är bra pigmenterade. För 95 kronor (blir typ 15 spänn per skugga) styck är det ett fynd som är väl värt att köpa till en yngre tjej eller någon som vill utöka sin sminksamling! Här hittar ni godbitarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar