söndag 18 september 2011

Nytt i necessären: Diorshow waterproof

En lördag på stan är en lördag precis i min smak. I går strosade vi runt i våra Vasastans-kvarter och sedan en sväng på Östermalm. Jag behövde dessutom fylla på necessären med en ny maskara. Jag har provat i princip alla maskaror som finns på marknaden och gillar framförallt Dior och YSL. Mina senaste köp har alltid resulterat i Diorshow Iconic Extreme men i går kände jag för något annat. IMG_0654 Det fick bli klassikern Diorshow i vattenfast variant. Jag kan ha haft denna maskara när jag var mycket yngre, jag har något svagt minne av den. Mitt första intryck är att den ger mer volym än Iconic Extreme men är lätt att bygga utan klumpar. IMG_0655 Borsten däremot (till vänster) är enorm! Jag kommer behöva jobba lite med den innan det känns lika bra som min förra (den högra). När det kommer till det vattenfasta aspekten ska det testas nu, i duschen. Jag är precis hemma efter ett svettig timme med kickboxning och behöver en dusch!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar