torsdag 29 september 2011

Livet och hur bra det är

Alltså, för varje morgon så blir bara livet bättre och bättre. I dag var det sommarvärme i Stockholm och känslan av att kunna gå runt i tunn kofta utan att frysa det minsta - som jag har saknat det! Mötte upp min tonåring S (som jag träffar genom Mentor-programmet) i eftermiddags i Gamla Stan och fikade på Chokladkoppen. IMG_0823 Blev ingen varm choklad för mig utan en kaffe. Där satt vi i solig skugga och snackade bort ett par timmar. I morgon ska min kompis E följa med mig till gymmet och Philip så nu gäller det att ladda upp och visa vad man går för. Gissar att han kommer sätta ihop ett mördarpass. Han älskar nämligen att plåga nykomlingar... Ska se om jag kan få till något filmklipp i morgon så kan ni få bevis på lidandet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar