lördag 24 september 2011

I går på puben

Tanken var att gårdagskvällen skulle börja på Grönan med Veronica Maggio. Vi hann ungefär 200 meter med taxin när vi fick sms-rapport om att de hade stoppat insläppet på grund av för mycket folk. Jaha. Så vi stannade, hoppade av och gjorde en pubkväll av det hela i stället. Skönt gäng, sjuka skämt och godkänt vin. Svårare än så behöver det inte vara. IMG_0730 Lyckades rädda en suddig bild från min kamera här... IMG_0719 Min garderob är ytterst begränsad just nu eftersom jag precis börjat köpa nytt som passar. Trikåkjolen räddar tack och lov (många!) situationer, en trikåkjol är ett sådant plagg som man måste ha - billigt och funkar med allt.

Tröja: Acne (NY!)
Linne: H&M
Trikåkjol: Åhléns
Stövlar: Acne, modell Pistol


Jag ska tvätta min spegel - håll ut! Att hålla en spegel ren är tydligen ett heltidsjobb...

1 kommentar:

  1. Du skriver att du dricker vin. Är det inte bättre att inte dricka alls när man ska ner i vikt? Hur mycket kan du dricka utan att gå ur ketos?

    SvaraRadera