onsdag 28 september 2011

Ny säsong, nytt hår

Det är sista veckan i månaden (faktureringstider) vilket egentligen inte lämnar någon som helst tid för att sitta och slappa hos frisören i tre timmar. Men jag gjorde det ändå. Oops! Jag har gått hos PatrickCorinne&Friends i mer än ett år och tjatar alltid om hur bra han är. Men allvarligt. Han är så jävla övergrym att jag hamnar i chock varje gång. Dessutom får man alltid världens bästa fön efteråt som gör håret glansigt, mjukt och inte alls sådär produktstelt som jag alltid råkade ut för hos andra frisörer... Bild 2011-09-28 kl. 16.09 #2 Det bästa med Patrick är att han och jag har exakt samma syn på vad snyggt hår är. I dag sade jag till honom att jag ville softa ner färgen och få lite mer lyxig ton på håret. Och det blev precis som jag hade tänkt mig. Herregud, om den där mannen någon gång byter yrke kommer jag hålla honom gisslan tills han går med på att alltid göra mitt hår för alltid!

Nu ska jag slänga i mig något snabbt att äta innan kickboxningen, har andan i halsen och känner mig sjukt stressad. Dessutom känns det sådär att svetta ner det här svallet det första jag gör. Bu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar