tisdag 13 september 2011

Jag och Wang-tröjan

Hej från mitt kök! Jag ska koka en kopp te, sticka ut på hundpromenad och sedan plöja det sista i boken jag läser. Jag älskar te på hösten och dricker helst kryddiga teér med kanel, ingefära, kardemumma och nejlika. Sedan sitter ju en kopp Earl Grey aldrig fel heller - är man engelsk så är man. Efter träningen i dag fick jag paketleverans från DHL med ett par fina grejer som jag klickade hem förra veckan. En av tröjorna fick göra premiär i dag! Ni får ursäkta min smått bisarra pose, det är för att ni ska se hur ärmarna ser ut, lite löst åtsittande ner till armbågen ungefär. Bild 2011-09-12 kl. 23.56 #5 Ett riktigt bra basplagg i ull- och silkesblanding från T by Alexander Wang. Ett tunt stickad svart tröja känns framförallt som ett bra akutplagg som passar med det mesta och alltid är klassisk.

1 kommentar: