måndag 26 september 2011

I helgens påsar

Förutom trippen till Barkaby blev det även en liten tur på stan i helgen. Rättare sagt längs Kungsgatan. Jag skulle till Lush och Stadium som passande nog ligger typ mitt emot varandra. IMG_0736 Sist jag var på Lush fick jag ett prov på något som heter Ultra Bland. Det är en återfuktande hudrengöring (tar även bort vattenfast smink!) med ingredienser som jordnötsolja, bivax och honung som ska vara särskilt bra för känslig hy som lätt blir röd (läs jag). Provburken räckte en hel vecka men jag var såld redan andra dagen. Jag bestämde mig också för att prova en ansiktskräm, det blev Cosmetic Lad som egentligen marknadsförs mot män men funkar såklart likadant på alla. Det som lockade var den lugnande aloe veran som finns i. Jag fick också prov på en pepparmintsmask som ska bli intressant att testa. IMG_0743 På Stadium köpte jag ett par boxningshandskar. Jag har efter tre veckor tröttnat på att låna hos min klubb då mina händer luktar typ gammalt kiss hur länge som helst efter jag har haft på mig dem. Kalla mig fjolla men det känns högst ohygieniskt. Vägde upp macho-handskarna med två par rosa träningsstrumpor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar