torsdag 15 september 2011

Dagens detalj

I dag fick jag hem ett Tradera-fynd i brevlådan! Jag har varit på jakt efter ett par läderskärp men tycker att det är svårt att hitta dem på kedjorna och jag vill helst inte lägga särskilt mycket pengar på ett skärp heller eftersom det mer är en kul detalj än ett måste för mig. Ett fint, flätat läderskärp hittade jag på till slut på auktionssajten häromdagen och vann det för 1 krona! IMG_0615 Skjortan är från Elizabeth & James och är superskön i 100 procent bomull. Känns lite ovant med skjorta eftersom jag sist bar det plagget typ i sjuan. Bild 2011-09-15 kl. 17.51 #2 Känner mig lite som Blondinbella eller eventuellt en preppy hemmafru...

1 kommentar:

  1. Snyggt! Blir fortfarande lite förvånad när jag ser dig på bild ibland nuförtiden :) Fantastiskt!

    SvaraRadera