onsdag 19 oktober 2011

Dags att röja...

Godmorgon! Sent i går kväll fick jag för mig att min nagellackssamling DEFINITIVT behövde rensas. När det inte ens finns plats för nytillskott, då har det gått för långt. IMG_1052
Eftersom jag verkar prioritera kvantitet har jag börjat köpa minilack. Ja, eftersom jag ändå inte hinner använda slut dem... IMG_1055
Hur det gick? Mja, av alla dessa satans lack lyckades jag rensa bort TRE. Tre. Ett svart och två helt uppenbart igentorkade. Jag ger mig själv underkänt i detta uppdrag. Dålig karaktär.

2 kommentarer:

  1. haha du får helt enkelt lägga undan de dyraste eller de som du använder mest och sen bjuda in alla dina vänner som får ta det de vill ha!

    SvaraRadera
  2. Paula: Herregud, helt hopplöst! Du har rätt, jag borde göra så haha!

    SvaraRadera