onsdag 5 oktober 2011

Tidig wake up call

Varvar ner med en kopp te eftersom jag verkligen måste sova, typ nu! Kanel- och ingefärate med en skvätt mandelmjölk är en riktigt bra kvällstreat. Ska upp klockan 07 i morgon. Oj, oj, oj - det är tidigt för att vara mig. Jag brukar först göra morgon vid 09, allra tidigast 08.30. Så det kommer svida att släpa mig upp i morgon. Ska se om jag hinner med en promenad innan jag ska dra iväg, det brukar sätta i gång kroppen och hjärnan. Vi hörs i morgon, håll tummarna för att jag studsar upp ur sängen. Bisou!

1 kommentar:

  1. Jag tycker du är fantastiskt och din inställning är beundransvärd, verkligen grymt jobbat! Jag äter själv lchf sen maj och gick ner med fart i början, nu står jag väldigt still och har planer på att ändra det NU! Så, min fråga till dig är hur man vet att man håller sig runt 1300 kcal om dagen. Jag förstår ju att det står på de flesta förpackningar och dylikt, men mat som ägg, mejeriprudukter etc? man orkar ju inte hålla på och väga tallriken varje dag, eller? är det det som krävs? Tacksam för svar :)

    SvaraRadera