torsdag 27 oktober 2011

Ett paket kom till dörren

I dag ringde UPS på dörren med ett stort paket från Victorias Secret. Yay! Deras leveranstider är verkligen skumma. Ibland tar det två veckor, eller som nu tre dagar. Jag hade i alla fall beställt hem ett stort lass med träningskläder och undies, nu känner jag mig ännu mer peppad över tanken på att dra till gymmet och lyfta skrot. Jag älskar Victorias Secrets yogabyxor då de har perfekt passform och är ursköna samtidigt. Givetvis blev det två par sådana. Sedan beställde jag också en hoodie från deras kollektion PINK. Bra hoodies behövs helt klart i min garderob, skönt att slippa ha på sig jacka när man ska till gymmet eller om man bara ska såsa runt hemma. IMG_1182
På tal om träning, jag har tid med min husläkare i eftermiddag. Håll tummarna för att han häver träningsförbudet. Just nu skulle inget göra mig lyckligare...

2 kommentarer:

  1. Åhh vad roligt hur mycket kostar frakten?

    SvaraRadera
  2. Anonym: Det beror på hur mycket man beställer men jag gör ganska stora beställningar och då brukar det landa på runt 300 kronor. Glöm inte bort tullavgifterna också!

    SvaraRadera