torsdag 20 oktober 2011

Ost som snacks

Om ni känner att ni behöver något att knapra på eller vill ha snacks till en filmkväll men försöker undvika kolhydrater tycker jag ni ska kolla in Grok. En påse (20 g) innehåller bara 100 kalorier och inga konstigheter. Bara ost! IMG_1094
En liten varning bara. Jag tror bara ostfanatiker gillar de här. Jag älskar ost, särskilt stark ostar som typ bränner, men min kille tycker att Grok smakar och luktar gamla sockor. Vilket ju är, för er ostälskare, bara positivt. I'm just saying...

2 kommentarer:

  1. Hej Danielle!

    Jag har ett litet förslag till dig! När du postar dina fina recept, så skulle inte du kunna skriva typ längst ned hur många kalorier den inehåller (på ett ungeär). Då kan man liksom plocka ihop t ex frukost, lunch och middag från din blogg!

    Jag har jättesvårt att räkna ut kalorier eller kcal eller vad de nu heter haha, fattar verkligen ingenting. Sedan är jag dålig på maträtter också och jag tycker att dina recept verklar vara väldigt goda.

    Skulle vara jättebra om du kunde göra det! :)

    SvaraRadera
  2. Anonym: Hej! Jag har börjat lägga till kalorierna på mina recept nu, som du kanske redan har märkt. Hoppas det kan hjälpa dig!

    SvaraRadera