fredag 14 oktober 2011

Favoriter från september

Okej, ungefär två veckor för sent men här kommer det! Det här är produkterna jag har älskat och använt extra mycket i september. IMG_0984 Rengöringen Ultra Bland från Lush är en ny stapelvara i mitt badrum. Den tar bort precis allt och är samtidigt återfuktande och skonsam mot huden. Dessutom känns det alltid som en minimassage när jag använder den. Den lilla burken kostar runt 100 kronor och går att klicka hem här. IMG_0994 Jag, som alla andra, älskar mörka naglar på hösten och vintern. Jag frossar i lila, röda och mörkgröna nyanser men ibland är det ändå schysst med lite färg. Speciellt om man är mörkt klädd. I september återupptäckte jag Tart Deco i min samling, köpt till våren men fin på hösten också! Kostar 83 kronor här. IMG_0987 Mitt absoluta favoritrouge just nu är Bella Bamba från Benefit. Färgen är liksom... Saftig? Jag kan inte förklara det men det är en perfekt nyans för äppelkinderna. Dessutom luktar den så gott! Kostar cirka 250 kronor här. IMG_0983 Att duscha på morgonen är inte en av mina favoritsaker att göra. Jag är en kvällsduschare men om jag prompt måste ta en dusch tidigare på dagen hjälper Happy Hippy till. Superfräsch doft av grapefrukt som gör att man vaknar till. Lilla flaskan kostar 100 kronor här. IMG_0980 Jag vet inte hur det är med er men för mig börjar det nu. Tiden med torra läppar alltså. Detta cerat från Lilla Bruket innehåller bara fem ingredienser och alla är naturliga. Jag jublar! 89 kronor här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar