onsdag 12 oktober 2011

Nytt i garderoben: Nowhere by Elin Kling

Ni kanske inte har missat att Elin Klings första kollektion med märket Nowhere har kommit ut? Personligen tycker jag att denna kollektion är tusen gånger snyggare än den hon gjorde för H&M och jag älskar det faktum att hon inte har vikt sig och gjort något superkommersiellt utan faktiskt haft högre ambitioner. Anyways, jag var snabb på att klicka hem ett par saker i måndags, paketet kom i dag. Jag tycker Nelly.com ofta har rörigt stort utbud MEN deras leveranstider är toppen! IMG_0956 Jag beställde förstås den här klänningen eftersom jag älskar små, svarta klänningar. Sitter som en smäck, normal i storleken skulle jag säga. IMG_0967 Mitt andra köp blev den här stickade tröjan som är oversize i ordets rätta bemärkelse. Jag, som ändå är 1.70, kan definitivt ha den som klänning. Är du mer intresserad av att ha den som tröja och lite kortare - beställ en storlek ner. Själv älskar jag oversize sålänge det inte sitter som en säck. Denna sköna sak gör inte det. Blir lite sugen på den här nu också, när jag tänker efter...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar