torsdag 6 oktober 2011

Träningsfria veckan fortsätter...

Hu, är det lika ruggigt hos er i dag? Jag chillar inne i min favorithoodie och jobbar. Det är fjärde dagen på min träningsfria vecka och jag måste erkänna att jag börjar känna mig extremt rastlös. Jag märker verkligen att jag inte har ansträngt mig eller svettats den här veckan. Samtidigt tror jag det är bra för mina muskler att få lite ordentlig återhämtning, förhoppningsvis är jag starkare när jag gör ny premiär på gymmet nästa vecka. Bild 2011-10-06 kl. 15.39 #4
On another note, jag tycker att det är så kul att jag har fått så många nya läsare den senaste tiden tack vare mina gästbloggsinlägg hos Philip. Jag hoppas verkligen att ni fortsätter tycka och tänka till om det jag skriver. Jag känner mig så tacksam mot mig själv att jag faktiskt satte i gång det här projektet och lyckades med det och även om jag säkert kan verka vara en asjobbig nyfrälst typ hoppas jag att ni också hittar motivation till en bättre hälsa. Jag lovar, man fattar inte förrän man faktiskt genomgår det själv. Jag har ett par frågor kvar från min frågestund som jag ska ta tag i (och ställ gärna fler frågor i kommentarerna om ni har några) och i kväll kommer ett nytt, gott recept publiceras på bloggen. Vi hörs senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar