måndag 31 oktober 2011

Hur ska man hinna blogga?

Den vanligaste frågan jag får om min blogg är: Hur i hela världen hinner du blogga? Ja, ni med bloggar vet ju att det faktiskt inte tar jättemycket tid att skriva ett par inlägg om dagen. Särskilt inte när man fått in rutinen (jag har faktiskt skrivit 94 inlägg nu i oktober, då börjar nästan jag undra hur jag hinner). Men dagar som i dag när jag har tusen lämningar är det inte så lätt. Jag kommer igen! IMG_1209
Så i dag sitter jag hemma med UGG-tofflorna på och knapprar. Och med ganska mycket träningsvärk i rumpan. Jag vet, jag ska inte träna eftersom jag går på antibiotika men i går gjorde jag 20 utfall på vår promenad. Hur illa är det inte när man får träningsvärk av ett par utfall? Herregud. Låt resten av kuren gå fort så jag kan bota denna (snart) förtvinade kropp...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar