tisdag 11 oktober 2011

Ett sent hallå

Hallå där! Sorry för dålig bloggdag, det blir mest mat i bloggen just nu eftersom jag fortfarande har träningsförbud (på grund av inflammerad nerv, något irriterande) och ibland är blogghjärnan seg. I dag fick det dessutom bli uppvärmd svampsoppa från frysen till middag så inte heller på den fronten kändes det särskilt inspirerande. Jag märker verkligen att jag inte tränar just nu, jag är så extremt rastlös och livet känns nästan lite... Tråkigare? Suck. Bild 2011-10-11 kl. 22.17 #4
Men mindre träning betyder mer tid för jobbet vilket just nu känns helt okej och ganska lämpligt. Så länge det inte är så allt för länge... Saknar mitt vanligtvis höga tempo MYCKET! I morgon lovar jag minst två recept och något annat inlägg - vi hörs då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar