fredag 28 oktober 2011

Segerdans och blivande hemmafru (eller vänta lite nu...)

Happy friday alla ni där ute! Själv börjar min helg på bästa sätt med ett besked som vi har väntat på i veckor - och det blev ett positivt sådant. Så nu jublar vi här hemma, dansar segerdans och (jag) skriker i falsett som man bör. I helgen kommer A's familj till Stockholm så imorgon ska vi laga middag till åtta personer. Puh! Men kul såklart eftersom jag älskar att planera och laga stora middagar. Synd att jag också älskar att jobba mycket, annars hade jag nog varit världens bästa hemmafru. Eller vänta, man kan ju göra BÅDA! Herregud, de här tröttsamma hemmafrudebatterna som dyker upp med jämna mellanrum är verkligen sömnpiller. Bild 2011-10-28 kl. 16.10
Hoppas ni får världens bästa helg! Bisou!

1 kommentar:

  1. HEJ! Inspirerande blogg du har! :)
    Får jag frågade vart ifrån du klickade hem den fina Missonikjolen ifrån? Vill haa! :)

    SvaraRadera